Časté dotazy
Často kladené dotazy
Níže najdete často kladené dotazy. Pokud v nich nenajdete odpověď na Vaší otázku, tak nás prosím kontaktujte pomocí emailu na order@agart.cz
Informace o objednávce
Jak zjistím, jestli byla objednávka přijata?
Na Vámi zadanou e-mailovou adresu při dokončování objednávky bude zaslán e-mail s potvrzením, že byla objednávka přijata. Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky, zkontrolujte prosím složku spam. Upozorňujeme, že potvrzení objednávky může trvat až 24 hodin.
Jak mohu objednávku sledovat?
Na Vámi zadanou emailovou adresu pošleme při předání objednávky trackovací link, kde můžete objednávku sledovat.
Upozorňujeme, že odkaz na sledování zásilky může začít fungovat s mírným zpožděním.
Jak postupovat při zadání špatné adresy?
Pokud uvedete nesprávné údaje, jako je doručovací adresa, e-mailová adresa nebo telefonní číslo atd. Co nejdříve se obraťte na náš zákaznický servis, abyste stihli změnit své údaje ještě před odesláním objednávky.
Jak mohu objednávku zrušit?
Co nejrychleji nás prosím kontaktujte pomocí našeho formuláře.
Informace o dopravě
Jak dlouho trvá doručení objednávky?
Naše dodací lhůta je 1-3 pracovních dnů, která se počíta po 48 hodinách od odeslání objednávky.
Jaké jsou možnosti doručení?
Abychom Vám doručili zboží co nejrychleji a spolehlivě, používáme službu DPD Kurýr.
Kolik stojí doprava?
Dopravu máme zdarma na všechny objednávky. Zaplatíte pouze v případě platby na dobírku a to 49 Kč.
Informace o platbě
Jaké jsou možnosti plateb?
U nás můžete platit prostřednictvím, Visa, Mastercard, Paypal, Apple pay, Google Pay, Bankovním převodem nebo platbou na dobírku.
Je možná platba na fakturu?
Možnost platby na fakturu bohužel nenabízíme.
Informace o reklamaci a vrácení zboží
Jak mohu objednávku vrátit?
Objednávky lze vrátit dle našich zásad, které najdete na stránce „Obchodní podmínky„
Je vrácení zboží zpoplatněno?
Zákazník vrací zboží na svoje vlastní náklady. Zboží musí být doručeno nepoškozené.
Jak mohu vrátit poškozené zboží?
V případě doručení poškozeného zboží nám prosím napište na order@agart.cz. Uveďte prosím číslo objednávky a přiložte snímky poškozeného zboží, obalu a krabice. Upozorňujeme, zboží, které bylo již nalepeno, nemůže být reklamováno. Zakazník je povinen zboží zkontrolovat před instalací.